درباره ما

+98-(21)22674565

صفحه اصلی درباره ما

تجربه ثابت کرده است که بهترین شیوه پخت نان، حرکت به سمت تولید نان های حجیم و استاندارد است که هم کیفیت بالایی دارند و هم از قدرت ماندگاری بیشتری بهره مند هستند. طرح گسترش و توسعه واحدهای تولید نانهای حجیم، با استفاده از ماشین آلات جدید حرارت غیر مستقیم در سراسر کشور شمول داشته و این طرح به تدریج در سراسر کشور به اجرا خواهد گذاشته شد.

 

در راستای این اهداف شرکت صنایع پیشرفت پخت با یاری خداوند متعال و بهره گیری از پرسنل فنی و کار آزموده و همچنین دسترسی به تکنولوژی های نوین تهیه و تولید ماشین آلات خصوصا تکنولوژی کشور آلمان در سال 1363 شروع به فعالیت و تولید ماشین آلات نان نموده و جهت تامین نیاز برخی از ماشین آلات عمده تولید نان اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات پخت نان های حجیم و نیمه حجیم و کیک و شیرینی نموده و با بررسی های فنی دقیق و به کار گیری فناوری های پیشرفته، محصولات تولیدی خود را از ابتدای سال 1368، به بازار داخلی ایران عرضه نموده است، لازم به ذکر است صنایع پیشرفت پخت با شماره ثبت 64139 در تاریخ 1388/01/31با نام تجاری جدید به شماره 904 به عنوان شرکت صنایع پیشرفت پخت سحر تغییر نام یافته است و قصد دارد تا در عرصه داخلی و بین المللی با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان کارآمد به حضور خود ادامه دهد.

 

صنایع پیشرفت پخت سحر در طول سالهای گذشته توانسته است ضمن بهره گیری از روشهای مدرن و همگام با صنعت روز به کیفیت محصولات و تولیدات صنعتی خود بیافزاید و با برخورداری از اندیشه های خلاق مهندسین ایرانی، تحولات عمده ای در سیستم ساخت و بهبود تولیدات خود ایجاد و کیفیت آن را به استاندارد قابل قبول ارتقاء دهد و با استفاده از نظرات و با احترام به پیشنهادات خریداران و مصرف کنندگان، همگام با تکنولوژی روز حرکت نماید.

 

  • بيانيه ماموريت

باور ما بر اين است كه سلامت نان مصرفي حق هر ايراني است.لذا با استفاده از نيروي انساني متخصصي و متعهد،تكنولوژي روز دنيا،استفاده از بهترين مواد اوليه در ساخت دستگاه ها و با تكيه بر مديريت سازماني و برآوردن خواست هاي مشتريان در كمترين زمان ضمن ايجاد توان بالقوه در اشتغال جوانان ايراني ، بر اين مواضع اهتمام خواهيم ورزيد.مسلماً افزايش روز افزون كيفيت و سلامت نان مصرفي مردم ، با استفاده از دستگاه ها و ماشين آلات استاندارد اين حوزه ميسر خواهد بود.

  • اهداف راهبردي
  • مرغوبيت مواد اوليه مصرفي
  • رعايت استانداردهاي روز در توليد با كيفيت محصولات
  • پوشش سرتاسري كشور
  • ارائه خدمات پس از فروش در شأن مصرف كننده
  • بهره گيري از آخرين تكنولویي هاي روز در محصولات توليدي
  • رعايت حقوق مصرف كنندگان
  • پاسخ به نياز هاي متنوع مصرف كنندگان از لحاظ اقتصادي و كيفي همراه با نوآوري
  • رعايت حقوق پرسنلي
  • ايجاد محيط كسب و كار پويا و فعال
  • تلاش در جهت افزايش ظرفيت توليد و سهم بازار
  • فرهنگ سازي و فعاليت هاي فرهنگي در جهت آشنايي بيشتر با محصولات توليدي و فوايد آن ها
  • افزايش دامنه نفوذ برند در عرصه تجارت بين المللي
  • گسترش بخش تحقيق و توسعه جهت توليد انواع دستگاه هاي مرتبط